Friday, 30 March 2012

first time ber-frutti tutti



haaa...
nak dijadikan cerita la kan...
masa pegi keje pagi tu ternampak la kedai frutti tutti (FT) dekat-dekat ngan rumah kawan...
kena tido rumah beliau sebab mak pi khusus... *apa motif bagi tau ?? haha
so, nak dijadikan cerita...
ajak la kawan pi FT tu...
yela...tak penah lagi rase FT tu...
*haha..ketinggalan betul ! org lain dah beribu riban kali dah makan...huhu
okie, back to my story.
..
pujuk punye pujuk beliau pon setuju la peg
i sane...
sebab beliau pon tak penah lagi makan FT tu...
dan kite yang belanja mesti lah nak kan ! haha..
lepas makan KFC, kami pon
pegi la FT tu...
time tu da maghrib... *hamboi ! tak senonoh
punya anak dara ! ngee~
punye la excited nak merasa, kami pon m
ain amik je eskem tu...
yela...first time la katakan...KATA KA
U !! haha
okie...masa nak bayar tu kan...
casher tu timbang eskem tu...dan......
tengok harga kat skrin tu !! hamboi...mahal nya...
padan muka...sesedap rasa epal lagi amik eskem tu...
so, bayar jela...takan nak pulang balik kot...
tapi puas dapat makan !
!
SEDAP !! haha
:face18:
*tade modal nak update hape ! buhahah





4 pengkritik bebas:

AzRiey said...

sedap yer die makan tutti fruity :)

kyla_kikilala~ said...

huuu...jemput makan ! hee~

Yumida said...

sedap eskrem tu...nk jugak...

follower ke 50

kyla_kikilala~ said...

boleh !
g la sne...haha
thanx...da follow jgk (: