Friday, 10 August 2012

Kad Raya Giveaway

Ebelibadi !!
Klik da cute banner tu :)


haaa...
comel gila kann !!
ohhh my MEG !! haha *baru laa nak my meg bagai..huhu
i want one too...PLEASE !!
really..really want..
i adore your artworks..
suka tengok...somel-somel sume nyaa :D
reason why i want ??
sebab utama dah bagi...COMEL !!
and since da abes school ni kann...
no one give me kad raya...
how come you !!
rindu dekat kad raya...ngee~

well...da syarat dia suruh tunggu tu, kena laa tunggu kann kann !
hahah..just joke :P
tak kesah la how long kene tunggu pon...
raya kan sebulan...huhu
sanggup !!
already follow you.... :D

hi, dear MEG !! you are truly CUTE...betul tak tipu !!
*erkk...nak bodek la tuh...haha :P

my detail :
KHALILAH WAJIHAH BT KAMARUDIN
KAMPUNG SUNGAI JAI,
71750 LENGGENG,
NEGERI SEMBILAN.

okay ! hope dapat la kad damn cute tuh :)

p/s : sape-sape yang baik hati, pemurah, comel, cantek, hensem, amanah *ade kene-mengene ke...haha
dan sume-sume lahh yang sewaku dengannya...nak anta kad raya pada kite silalah...rindu dekat kad raya ni...kekekeke *amek kesempatan dalam kesempitan la ni...hohohoho...betul-betul holiau >_<

2 pengkritik bebas:

kiru magu said...

amboi ayat bodek tu paling tak boleh blah..hihihi (^^,)
thanks coz join dear :DD

kyla_kikilala~ said...

hehe...bodek ikhlas tuh...
dari aty yg suci & murni...kekekeke
most welcome >_<
p/s : dah bodek tuh...kompem dpt la kann kann kann...hahah